باید از نیروی جوان در فرآیندهای مختلف استفاده کرد
رئیس سازمان صنعت و معدن گفت: باید از نیروی جوان و تحصیل کرده در فرآیندهای مختلف کشور استفاده کرد.
مهندس راضیه علیرضایی در اختتامیه دومین همایش برندینگ که عصر دیروز، 20 شهریور ماه در مجتمع ساپکو مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای صنعتی شدن و عبور از این برهه نیاز به قبول تغییر داریم و باید کارهای خود را مجددا مورد بررسی و بازنگری قرار دهیم.
وی با بیان اینکه کسریها یکی از موانع مهم ما برای صنعتی شدن هستند، خاطرنشان کرد: همچنین در بحث بازنگری اثرگذاری برندها در صنعت و تجارت باید یک بار به این موضوع فکر کنیم که صنعتی شدن در بخشهای مختلف به چه معنی است.
علیرضایی اضافه کرد: صنعتی شدن، چیدمان عاقلانه و عادلانهای است که ما را از عوامل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برخوردار میکند و منجر به استفاده از تکنولوژی، دانش و علم برای رفاه خود و مردم میشود.
رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی تصریح کرد: روانشناسی، علوم انسانی، عوامل بازاریابی و بازارسازی عواملی هستند که برای صنعتی شدن برند باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: صنعتی شدن تلفیقی از علوم و فنون است و در این زمینه افراد فعالتر در تلفیق علوم، موفقتر هستند.
علیرضایی با بیان اینکه باید برای معادن و چاههای نفت خود برنامهریزی دقیقی داشته باشیم، اظهار کرد: باید از نیروی جوان و تحصیل کرده در فرآیندهای مختلف استفاده کنیم.
وی گفت: باید به برندهای هم احترام بگذاریم؛ شکایتهایی در این زمینه میشود که ناشی از عدم احترام به یکدیگر و عدم رعایت قوانین است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.