رمز موفقیت در بازارهای هدف صادراتی داشتن برند است
استاندار خراسان رضوی گفت:رمز موفقیت در بازارهای هدف صادراتی داشتن نام و نشان تجاری یا همان برند است.
وی گفت: نقش برند سازی در جلب اعتماد و وفاداری مشتری، موثر و بی بدیل است و هم تولید کنندگان و هم صادرکنندگان باید به برندسازی روی بیاورند.
او افزود:در استان خراسان رضوی برای کاهش مشکلات صادرکنندگان و رسیدن به جایگاه مناسب صادرات، تکنیک صادارت زیر یک سقف مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار خراسان رضوی گفت:گاه در نظام اجرایی برای انجام یک هدف ضروری، فرایندی تعریف می شود که به مرور زمان، خود این فرایند به هدف تبدیل و هدف فراموش می شود لذا در حوزه تولید و صادرات این گونه فرایندها باید بازنگری مجدد شود.
رشیدیان افزود: محور شرق کشور با وجود بندر چابهار که نقطه ای بسیار راهبردی و استراتژیک است و امتداد آن تا سرخس است می تواند توسعه خوبی پیدا کند.
وی گفت:امید است با وجود دو منطقه ویژه اقتصادی و فعال سرخس و دوغارون و مناطق ویژه اقتصادی کاشمر و سبزوار که مصوبات قانونی را اخذ کرده است و مناطق ویژه اقتصادی گناباد، درگز، قوچان و خواف که با محوریت انرژیهای تجدید پذیر در حال شکل گیری است استان خراسان رضوی هر چه سریعتر بتواند به نقطه ای برسد که نقش خود را در تسهیل فرایند صادرات ایفا کند.
در این آئین از 33 واحد صادراتی نمونه ملی و برگزیده استانی خراسان رضوی در سال 1393 تجلیل به عمل آمد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.