سید احمد علوی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام این خبر گفت: با نظر مساعد مدیر عامل محترم شرکت گاز استان، طرح تقسیط گازبهای مصرفی صنایع عمده استان بجز جایگاههای CNG تا پایان امسال تمدید شد.

وی افزود: صاحبان صنایع بزرگ می توانند در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به شرکت گاز و ارائه درخواست تقسیط از این طرح بهره‌مند شوند. همچنین شماره تماس 37074  و شماره پیامکی 100037074 جهت راهنمایی هرچه بیشتر مشترکان در نظر گرفته شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به استقبال خوب فعالان اقتصادی استان از این طرح  ادامه داد: 12هزار و 624 مورد صنعت در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد یکهزار و 294 مورد جزء صنایع عمده واجد شرایط بهره مندی از این طرح محسوب می شوند.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصرف گاز در بخش صنایع سبب توسعه همه جانبه می‌شود. اگر بخواهیم در زمینه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، به این مسائل نگاه کنیم، گاز باید به ارزش افزوده تبدیل شود.

وی یادآور شد: صنعت گاز در طول سال های گذشته افزون بر ایجاد زیرساخت های گسترده گازرسانی و تامین پایدار گاز مشترکان، همسو با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید، در زمینه کمک به تولید و اشتغال، گامهای بلندی برداشته است.