کد خبر: 32410 | زمان مخابره: ۱۳:۰۰:۱۴ - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 62 بازدید | |

مهندس حسینی خبر داد : نصب هزاران بنر در حمایت از تولید ملی در مشهد

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی داستان حضور “پپسی” در همایش روز صنعت مشهد را تشریح کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن، تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه کالای ایرانی کمتری داریم که تمام آن ایرانی باشد و این مورد را در قطعات و مواد شوینده شاهد هستیم، افزود: در برخی صنایع ۸۰ درصد مواد ما وارداتی است. در صنعت دستمال کاغذی صرفا بسته‌بندی صورت می‌گیرد اما کسی سئوال نمی‌کند اشتغال این‌ها چقدر است؟

حسینی گفت: از صبح تا شب برای تلویزیون سامسونگ تبلیغ می‌شود اما اشتغال این‌ها چقدر است؟ برای رنو و پژو تبلیغ می‌شود. این‌ها ساخت ایران است؟ اکنون نگران رفتن پیکان و نیسان هستیم. از سوی دیگر دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی هستیم و قطعا سرمایه‌گذار خارجی اگر بیاید قصد دارد با برند خودش تبلیغ کند.

وی با اشاره به اینکه داستان حضور پپسی در همایش روز صنعت، معدن خراسان‌رضوی در قالب یک شانتاژ خبری بوده افزود: شرکت نیسان شرق در سال ۱۳۳۴ در مشهد شروع به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شیراز دینا همین گروه را در استان فارس ایجاد کرد و در سال ۸۷ نیز گروه ساسان را خریداری کردند و علاوه بر پپسی، آب معدنی و ماء الشعیر و نوشابه پارسی را تولید می‌کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها