در گفتگو با محسن شرکاء عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مطرح شد ؛ مشتری مداری رکن اساسی تجارت است
در هفته های اخیر ، تحریم خودروی صفر در فضای مجازی و پی گیری قشر عظیمی از جامعه به مسئله ای تبدیل شد که خرید خودرو را به حاشیه کشاند. در این میان قدرت و نقش رسانه های مجازی را نمی توان نادیده گرفت. قدرتی که در ابتدا به شکل تهدید نمایان شد و اکنون می تواند با درایت و برنامه ریزی مسئولان امر به فرصتی تبدیل شده و کاربران شبکه های اجتماعی را به سمت و سوی حمایت از خودرو و تولید داخلی سوق دهد.
امروزه موضوع اقتصاد در حال تبدیل شدن به پاشنه آشیل نظام است و هر اقدامی از سوی مسئولان و یا کسانی که در جریان سازی این مسائل نقش دارند می تواند تأثیرگذار باشد.
در همین رابطه عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به خبرنگار ما گفت : از سالها پیش و قبل از ایجاد این کمپین هم تعدادی از خریداران خودرو از قیمت و کیفیت ناراضی بوده اند و این واقعیت وجود داشته است اما آنچه اهمیت دارد نحوه پاسخگویی به درخواست مردم است و اقدام و پاسخ منطقی همیشه حق را به مشتری و مردم می دهد.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به این نکته که مشتری مداری یک رکن اساسی در تجارت است گفت : علی رغم تمام مشکلات و موانع که کم هم نیست یک اصل در تولید و موفقیت وجود دارد و آن مشتری مداری است و بایستی به عنوان یک اخلاق حرفه ای ملکه ذهن تولید کنندگان و مسئولان شود.
خسارت به خودروساز و قطعه ساز به مصلحت اقتصاد ملی نیست
وی تصریح کرد : مسئولان باید در جهت رفع معایب و رقابتی کردن قیمت خودرو و بیرون آوردن خودرو از انحصار دولت هر آنچه که لازم است را در دستور کار قرار دهند و اجازه ندهند بیشتر از این به خودروساز و قطعه ساز کشور خسارت وارد بشود و این حرکت به صلاح و مصلحت اقتصاد ملی نیست. محسن شرکاء ادامه داد : این گونه روش ها به ایجاد فرصت اشتغال و ثروت برای خودروساز خارجی منتهی می شود و نهایتاً به تولید داخلی ضربه می زند.
محسن شرکاء تصریح کرد : مردم ایران فهیم ، دلسوز و عاشق این مرز و بوم هستند و حرکت و پاسخ درست مسئولان مربوطه می تواند از ایجاد خسارت هایی از این دست جلوگیری کند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.