نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار می شود
نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با هدف تبیین جایگاه و نقش برند در توسعه اقتصادی کشور و تقویت برندسازی ملی جهت حضور قوی تر در بازارهای جهانی در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
اهمیت استراتژی های برند و برندسازی در توسعه پایدار، جایگاه برندهای ملی و برندسازی در برنامه های توسعه ملی، توجه به برندسازی و استراتژی های آن در مدیریت جهادی، جایگاه و نقش برندسازی اسلامی و برند حلال، تبیین استراتژی های برندسازی اجتماعی، مسئولیت های اجتماعی برندهای ملی و نقش قانون گذاری در توسعه برندهای از جمله محورهای این کنفرانس به شمار می آید.
همچنین جایگاه و نقش دولت ها در استراتژی های برند ملی، نقش بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی در برند ملی، استراتژی های هویت سازی و وفاداری برند، استراتژی های احیای برندها، معماری برند، ارزیابی و ارزش گذاری برند و روابط عمومی و تبلیغات در توسعه برند از دیگر محورهای نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند است.
دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در این خصوص گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری باید به نگرش ها و روش های علمی در بخش های اقتصادی و اجتماعی از جمله در مقوله برند توجه داشته باشیم.
محمد آزادی با بیان اینکه هر حرکت تبلیغاتی، بدون پشتوانه علمی نه تنها به نام سازمان و شرکت آسیب می زند بلکه اقتصاد کشور و برند ملی را هدف قرار می دهد، افزود: برند یک شرکت، باید در دل مشتریان، مصرف کنندگان و مخاطبان آن شکل گیرد و تنها با ادعا، هیچ سازمانی برند نمی شود.
به گفته وی، توجه به مسائلی همچون مسئولیت اجتماعی و اخلاق برند می تواند شرکت ها را در این راه موفق سازد و برند واقعی نتیجه رضایت مشتریان، وفاداری و عشق به برند است.
آزاد اضافه کرد: راه توسعه اقتصادی در مسئولیت پذیری شرکت ها در جهت ایجاد و خلق برندهایی ملی است که قابلیت صادرات به تمام دنیا را داشته باشند و در نهایت تبدیل به برندهایی جهانی با محوریت کشورمان ایران شوند و این مقوله همراستا با موضوع اقتصاد مقاومتی است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.