20 درصد محصولات شرکت نان قدس رضوی صادر می شود
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی گفت: سالانه 20 درصد محصولات این شرکت به کشورهای آسیای میانه، حاشیه خلیج فارس، اروپا و آفریقایی صادر می شود.
محمد استادی’ افزود: این شرکت از محل صادرات پارسال هفت میلیون دلار ارزآوری داشت.
وی گفت: با توجه به کیفیت مطلوب محصولات، مقبولیت و استقبال خوبی در آسیای میانه و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نسبت به محصولات نان قدس رضوی به وجود آمده است.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی در ادامه اظهارداشت: 150 نوع محصول تولیدی این شرکت در سراسر کشور توزیع می شود.
وی افزود: شرکت نان قدس رضوی با 45 سال سابقه فعالیت در تولید نان، شیرینی و کلوچه از پیشتازان این صنعت است و از قدیم تولیدکننده نان و شیرینی به شکل بسته بندی صنعتی بوده است.
استادی گفت: شرکت نان قدس رضوی با توسعه فعالیتها اکنون 10 درصد از کل تولیدات نان، شیرینی و کلوچه را از 200 هزار تن حجم تولید سالانه این محصولات در کشور، به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه اظهارداشت: تولید صنعتی نان، شیرینی، کلوچه و بیسکوییت در تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی متمرکز شده است که سرجمع تولید سالانه این نوع محصولات در تهران 75 هزار تن، در آذربایجانهای غربی و شرقی 70 هزار تن و در استان خراسان رضوی 35 هزار تن است.
این فعال اقتصادی گفت: از 35 هزار تن تولید سالانه نان، شیرینی، کلوچه و بیسکوییت در خراسان رضوی حدود 25 هزار تن آن متعلق به شرکت نان قدس رضوی است.
استادی افزود: شرکت نان قدس رضوی در همه استانهای کشور نمایندگی و شبکه توزیع دارد و از آنجا که هزینه حمل محصول از کارخانه به محل توزیع را پرداخت می کند لذا قیمت محصولاتش در تمام نقاط کشور یکسان است.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی همچنین گفت: تعلق برند رضوی به حرم مطهر امام رضا(ع) یک نوع حس معنوی را به مصرف کننده منتقل می کند لذا باور دارند که محصولات آستان قدس کیفی و فاقد هرگونه تقلب است.
وی افزود: تولیدکنندگان وابسته به دستگاه آستان قدس نیز سعی کرده ایم حافظ و نگهبان خوبی برای اعتماد مردم و این حس معنویت در جامعه باشیم.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.