معاون وزیر صنعت: خدمات پس از فروش یک تکلیف قانونی است
رئیس سازمان حمایت گفت: خدمات پس از فروش به عنوان یک تکلیف قانونی پیشروی ما است.
سیدجواد تقوی در مراسم آغاز به کار دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش اظهار داشت: امروز خدمات پس از فروش به عنوان یک تکلیف قانونی پیشروی ما است و در واقع خدمات پس از فروش از دو منظر قابل طرح و بیان است، یک منظر از نگاه بنگاه و منظر دیگر از نگاه مصرف کننده.
وی افزود: از نگاه بنگاه خدمات پس از فروش به عنوان سرمایهگذاری تلقی میشود، چرا که یکی از خواستههای مشتریان خدمات برتر و باکیفیت مناسب و در زمان مناسب است لذا اگر چنین اتفاقی بیفتد در نهایت بنگاهدار یک مشتری دائمی خواهد داشت.
رئیس سازمان حمایت گفت: برای مصرف کننده هم یک کالای سرمایهای و همچنین دوام و کیفیت آن و خدمات پس از فروش آن موضوع مهمی است، لذا مصرف کننده وقتی کالایی میخرد انتظار دارد تا کیفیت مناسبی داشته باشند.
به گزارش فارس، دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایتمندی مصرف کنندگان از امروز آغاز و تا 22 آذر ماه در مصلی تهران ادامه دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.